Ingyenes, elektronikus, szakmai kiadvány, amelyben az 50 általunk kihagyhatatlannak vélt, leginkább ajánlott kkv-marketingeszközt mutatjuk be.
Célközönség: kis- és középvállalkozások cégvezetői, (marketing-) döntéshozói és az „önmagukat menedzselő, képző” egyéni vállalkozók. Minimum 100 000 döntéshozóhoz kívánunk eljutni.
Terjesztés: ingyenes, PDF formátum, évkönyv jellegű. Promóciós büdzsé: minimum 1-1.5 MFt. Terjesztés landing oldalon keresztül, ingyenes regisztráció után letöltési link elküldése.
Tervezett megjelenés: 2016.10.01
A kiadvány szintje: ismertető jellegű, kezdő.
A kiadvány célja: Célunk csak az, hogy bemutassuk az eszköz használati előnyét, fontosságát, és kedvet csináljunk az olvasónak arra, hogy alkalmazza azt – egymaga vagy az általunk ellenőrzött és javasolt kivitelezővel.
Hogy épül fel a kiadvány?
A kiadványban tehát 50 kkv-marketingeszközt mutatunk be, egy-egy eszközt 1-1,5 A5-ös oldalon. Ezek a marketingeszközök az alábbiak:
Affiliate marketing, Arculat, Autóreklám Kabala figura, Céges blog, CRM, Display médiavásárlás, DM levél, E-book, eDM, Exit popup / Last window, Facebook céges rajongói oldal, Facebook csoport, Facebook hirdetés, FB applikáció, Gerillamarketing, Google Adwords hirdetés, Hűségprogram, Könyv, Kupon, Kültéri hirdetések (lokális), Kültéri plakát (országos viszonylat), LinkedIn, Linképítés, Márkanév, Marketing terv, Networking (üzleti reggeli, üzleti klubbok), Nyílt nap / ügyféltalálkozó, PR cikk /reklámcikk, Prospektus / katalógus, Rádió reklám, Reklámajándék, Rendezvény marketing (kiállítás, előadás), Roll-up (molinó, transzparensek), Sajtó-, reklámújság hirdetés, SEO, Slideshare, SMS hirdetés, Soundcloud, Szórólap, Telemarketing, Termékminta, Twitter, Upsell / termékkapcsolás, Webinárium, Weboldal (honlap), TV-reklám, Youtube csatorna / videómegosztók, CSR
Minden egyes marketingeszközről az alábbiakat ismertetjük egy egytől ötig terjedő csillagskálával kísérve:
Mekkora HR-erőforrás szükséges a használatához?
Mekkora anyagi erőforrás szükséges a használatához?
Mennyire fontos a szaktudás a használatához?
Mennyire online/offline a marketingeszköz?
Milyen gyorsan várható a megtérülés?
Továbbá minden bemutatott marketingeszközről ismertetjük az alábbiakat:
Mire használható?
Előnyök és hátrányok, buktatók
Mely szolgáltatókat ajánljuk?
Szakértői jó tanács (az ajánlott cég munkatársa, vezetője kontakt-adatokkal)
Alap megjelenések
Minden marketingeszközhöz meghívás alapján kerülnek ajánlásra a kivitelezők. A döntésünk alapján, a vállalkozás profiljából adódóan előfordulhat, hogy egy céget több marketingeszközhöz is meghívunk megjelenésre.
Ha a meghívott kivitelező elfogadja a felkérést, akkor az alábbi „promóciós hozzájárulás” fizetendő számára:
1 marketingeszköznél ajánlás: 30 000 Ft + ÁFA
2-5 marketingeszköznél ajánlás: 60 000 Ft + ÁFA
6-10 marketingeszköznél ajánlás: 90 000 Ft + ÁFA
Az évkönyvet minden évben frissítjük. A fenti árak az adott évre (2016.09.01 – 2017.09.01) szólnak. A következő évi megjelenésnél újra kiszámlázásra kerül a promóciós hozzájárulás.
Alap megjelenések anyagleadási paraméterei:
Vektorgrafikus logó (PSD, PDF, AI formátum), A cég neve, A cég bemutatkozója (300 karakter maximum), Székhely címe, Weboldal címe, Kapcsolatfelvételi e-mail cím és telefonszám.
Kiemelt megjelenések
1/1 oldalas megjelenés a tartalomjegyzék után: 200 000 Ft + ÁFA
1/2 oldalas megjelenés a tartalomjegyzék után: 100 000 Ft + ÁFA
Kiemelt megjelenések anyagleadási paraméterei:
1/1 oldal kreatív méret: 148×210 mm, 1/2 oldal kreatív méret: 148×105 mm. Legalább 300 dpi felbontásban, CMYK színrendszerben, legjobb a pdf formátum, vagy tif. Lehetőleg vágójellel és 5 mm kifutóval.
A kiadvány legmagasabb szintű támogatója:
A támogató grafikai kreatívja megjelenik minden fejlécben/láblécben, a borítón és a kiadvány színvilága harmonizál a támogató színvilágával. A szponzor díj: 1 000 000 Ft + ÁFA
Kérdés, érdeklődés, ajánlatkérés, szerződés:
Miklovicz Norbert
info@marketing112.hu
06 70 8815-112