FACEBOOK: MI JÖN A HYPE UTÁN? – ÚJ MEGOLDÁSOK ÉS A MEGTÉRÜLÉS ■ YOUTUBE HASZNÁLATA A GYAKORLATBAN ■ KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A FACEBOOK-ON ■ A MOBIL PLATFORMOK HATÉKONY HASZNÁLATA A MÁRKAÉPÍTÉSBEN ■ TARTALOMGENERÁLÁS A FACEBOOK-ON ■ AZ INTERNETEZÉSRE HASZNÁLT PLATFORMOK BEMUTATÁSA ■ AZ ONLINE MARKETING ÉS A SZEMÉLYRE SZABOTT KISZOLGÁLÁS ■ FACEBOOK OLDAL ÚJRAPOZÍCIONÁLÁSA ■ WEBANALITIKA A GYAKORLATBAN
A rendezvény végén, a Hotel Fagus**** konferencia és wellness szálloda jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.
A Marketing112 meghívottjai, partnerei; illetve a Marketingesek Lapja olvasói részére egyedi 15% kedvezmény!
Ezúton szeretnénk meghívni a 2013. április 18-án (csütörtök), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, „Élet a lájkvadászaton túl – online marketing gyakorlat a köbön” című konferenciánkra.
„Nekem is ezt kell majd csinálnom?” – sok marketinges fejében megfordulhatott ez a gondolat, amikor az interneten futótűzként terjedő „táblás fotókkal” szembesült. Ennek a mémnek a lényege az, hogy a főszereplő egy fotón mosolyog kezében táblát tartva, amelyre előzőleg felírta, mit tesz egy bizonyos számú lájk elérése esetén. Valóban ennyi lenne a feladat? Nem úgy tűnik, hiszen sokszor még a meredekebb műsorszámokat bevállaló lájkvadászok is felsülnek végül.
Valamit viszont tenni kell, mert tulajdonosi elvárás az ügyfelek számának növelése. A Facebook-on ráadásul újabban nem csak a lájkokra fontos figyelni, hanem az aktív felhasználók arányára is: az új varázsige, a „Talking About” szám. Eközben időt, energiát és pénzt kell fordítani a többi online csatornára: kisfilmet gyártani a YouTube-ra, vezetni a céges blogot, esetleg a mobilról netezőkre gondolva applikációt építeni. Ezalatt beüthet egy-egy kommunikációs válság, muszáj válaszolni a negatív kommentekre – menteni, ami menthető – minél kevesebb sérüléssel. Mindezekről beszámolót kell írni, analitikai módszerekkel kalkulálni, hogy melyik aktivitás mennyit hoz a konyhára.
Nehezebb, összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni. Mi viszont tapasztalatból tudjuk, hogy a jó gyakorlatok átadhatók és megtanulhatók. A Menedzserképző Központ ezért rendez ismét gyakorlatorientált online marketing konferenciát.
A konferencia részvételi díja: 27 000 Ft + áfa, azonban a Marketing112 meghívottjai, partnerei; illetve a Marketingesek Lapja olvasói részére egyedi 15% kedvezményt biztosít a szervező! A feltüntetett engedményen felül további kedvezmény nem vehető igénybe.
Rendeljen cégasztalt munkatársainak, vagy hívja meg a rendezvényre ügyfeleit, partnereit!
- Cégasztal 5 fő részére: 99 000 Ft + áfa /A díjból egyéb engedmények nem igényelhetők./
A konferenciáról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat. Az engedmény az alábbi regisztrációs felületen érvényesíthető:
Bízunk benne, hogy a konferencia programja elnyeri tetszését, és a hallgatóság soraiban köszönthetjük Önt és kedves Kollégáit! Amennyiben kérdései, kérései lennének, állunk szíves rendelkezésére!