Mi, a Marketing112 kiemelt figyelmet fordítunk a következő generáció szakmai fejlődésére (is), így régi tervünk volt, hogy a Marketing Audit 2013 auditprogramunkat eljuttassuk olyan oktatási intézményekbe, ahol nincs mód vagy erőforrás, hogy megvásárolják azt. Terveink szerint, a jövőben több oktatási intézménybe is ellátogatunk, és adunk majd át tiszteletpéldányt az intézmény igazgatójának, tanszékvezetőjének.
Az első választásunk a Zöld Kakas Líceumra esett, mivel ők voltak azok, akik anno, a ma már nem létező MAMASZ Marketing Klub egy karácsonyi partiján a hangosítást és a műsort csinálták. Azóta is számtalan kollégával, céggel, ügynökséggel együttműködnek – így segítve a fiatalok valóban gyakorlatorientált képzését, fejlődését.
A Zöld Kakas Líceumról (innen):
A Zöld Kakas Líceum alapítványi szakközépiskolát olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolában sikertelenek voltak, holott képességeiket nézve nem csupán az érettségi, hanem a továbbtanulás is ajánlott neki. A sikertelenségnek számtalan oka lehet. Az idejében fel nem ismert részképesség zavarból származó kudarcok, a családi zűrök, a kamaszodás útvesztői egyaránt elindíthatnak egy negatív iskolai karriert, melynek vége nem csupán a közoktatásból való kipottyanás, hanem az ezzel a karrierúttal járó sok-sok visszahúzó, negatív élmény kolonca. Nem mindenkinek mi vagyunk a megoldás, de fontosnak tartjuk, hogy mindenkinek tudjunk segíteni, aki hozzánk fordul.
A Marketing Audit 2013 auditprogramunk díszkötésű (ez az alap kivitel) példányát a szakközépiskola hallgatóinak gyűrűjében Kerényi Mária igazgató asszony és Soponyai Dóra, a médiás (filmesek, fotósok, webesek) csoport szakképzés koordinátora vette át.
A jövőben több főiskolát, egyetemet és szakképzési központot meglátogatunk (természetesen jelentkezni is lehet az oktatási példányokért), igyekszünk beszámolni a fejleményekről.
A Marketing Audit 2013-ról:
A Marketing Audit 2013 egy közel 360 db kérdésből (és az ezekhez tartozó magyarázatból) álló marketing audit kérdéssor. Segítségével önállóan elkészítheted, vagy felülvizsgálhatod a már meglévő marketing tervedet, marketing stratégiádat.