Online és offline tükörolvasási idő 2 perc

Az internet és a social media világában sok minden lehetővé válik, többek között az is, hogy akár a magán személyek, akár a cégek más és más arcukat mutathatják online és offline környezetben. Mivel az online világ, az online közösségi média kevésbé ellenőrizhető, ezért sokszor tapasztalható az, hogy itt sokszor a kozmetikázott valóság olvasható. Nagyon fontos, hogy akár magánszemélyekről, akár üzleti vállalkozásokról beszélünk, az online és offline kép ugyanazt, a valóságnak megfelelő képet sugallja, ugyanazt az üzenetet közvetítse akár cégünkről, akár saját magunkról.

Hogyha létrehozol a cégednek egy üzleti Facebook profilt, vagy akár egy honlapot, úgy alakítsd ki, hogy ezek azok a források, amiken egy leendő vásárló információkat gyűjthet rólad. Az ott rajzolt cégképed tükrözze a valóságot!

Nincs értelme az online világban szebbnek, jobbnak feltüntetni céged, hiszen ez visszaüthet. A csalódottság érzetét kelti a vásárlóban az, hogyha egy „képet” feltüntetsz cégedről az online világban, és amikor ténylegesen interakcióba kerül a cégeddel, akkor mást tapasztal. Mivel a vevők legnagyobb része online környezetben informálódik, ha szeretne valamit vásárolni, ezért a honlapon és a közösségi portálon elhelyezett céginformációk alapján egyfajta elvárás születik benne Veled kapcsolatban.

Ha a valóságban észlelt tapasztalat megegyezik azzal, amit a céged online felületen is kommunikál, akkor így mindenképpen el tudod kerülni azt, hogy céged elveszítse hitelességét már meglévő és leendő vásárlóid körében! Ehhez csak annyi kell, hogy légy őszinte!

Veled már előfordult az, hogy azt tapasztaltad, hogy mást mutat az online és az offline valóság egy cég életében?

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük