Kapcsolatfelvétel

Ha kérdésed, észrevételed vagy bármilyen közleményed lenne felém írj az info {kukac} marketing112 {pont} hu e-mail címre, és a lehető leggyorsabban felveszem Veled a kapcsolatot. A válaszom legfeljebb néhány órán belül megérkezik. Telefonon itt tudsz keresni: +36703406445.

Számlázási és szerződéskötési adatok:

Miklovicz Norbert ev.
Nyilvántartási szám: 20215683
2316 Tököl, Csokonai utca 60/A
Adószám: 72973325-1-33
Számlavezető: ERSTE
Bankszámla: 11600006-00000000-39743761
SWIFT/BIC kód: GIBAHUHB IBAN kód: HU85

Marketing és Fesztivál Kft.
Székhely: 2316 – Tököl, Csokonai u. 60/A
Ügyvezető: Miklovicz Norbert
Adószám: 27955422-2-13
Közösségi adószám: HU27955422
Cégjegyzékszám: 13 09 205998
Bankszámlaszám: MagNet Bank, 16200106-11663010
HU95 1620 0106 1166 3010 0000 0000 IBAN

Fontos dokumentumok:

A Marketing112 minőségpolitikája

  1. A Marketing112 kiemelten kezeli még a nem ügyfél érdeklődőket is. Vállaljuk, hogy a weboldalunkon vagy az ügyfélszolgálati e-mail címre küldött leveleket hétköznap napközben (9–16) négy órán belül; hétköznap munkaidő után és hétvégén pedig 12 órán belül megválaszoljuk.
  2. A Marketing112 minden olyan kérdésre (érkezzen az ügyféltől vagy nem ügyféltől) ingyen válaszol, amelyik nem jelent háttérvizsgálatot, illetve utánajárást.
  3. A Marketing112 örömmel találkozik minden érdeklődővel, aki tanácsadói, illetve kivitelezői tevékenységünkkel kapcsolatban szeretne árajánlatot kérni. A megkereső cégeket, a döntéshozókat személyes találkozóra, egy kávé/üdítő/tea elfogyasztására invitáljuk.
  4. A Marketing112 nem tartja vissza az információkat a haszon reményében: ha a termék, a szolgáltatás nem piacképes, megmondjuk az ügyfélnek.
  5. A Marketing112 több száz fős/céges beszállítói hálózattal rendelkezik. Vállaljuk, hogy lehetőségeink szerint a legjobb ár/érték arányú és a legmegbízhatóbb szolgáltatóval dolgozunk, ha külső segítségre van szükségünk.
  6. Nem titkoljuk el a technikai adatokat, nem tesszük függővé az ügyfeleket azáltal, hogy a weboldal-hozzáféréseket nem adjuk át. Minden weboldalnál elsődleges szempont, hogy igény esetén az ügyfél is tudjon adminisztrálni, tartalmat kezelni.
  7. A Marketing112 zárt közösségi csoportot működtet, hogy ügyfeleivel ne szakadjon meg a kapcsolat, és kérdés, probléma esetén mindig segíthessen. Évente ügyféltalálkozót tartunk.
  8. A Marketing112 nem az ügyfél árbevétele alapján alakítja szolgáltatásainak az árát: minden esetben a termék és a piac komplexitása, aktuális helyzete szabja azt meg.
  9. A magyar törvényeknek megfelelően adózunk, és minden esetben számlát állítunk ki.
  10. Munkánk során szem előtt tartjuk az adatvédelmet, és betartjuk a törvényi előírásokat. Soha nem küldünk kéretlen leveleket.