Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés – az üzleti életben
A „Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés – az üzleti életben” című könyvem elkészülését a marketing pszichológia iránti szeretetem és a téma iránt szűnni nem akaró kíváncsiságom vezérelte. A közel 8 hónap alatt megírt könyvről úgy gondolom, hogy a mai napig hiányt pótló alkotás, mert marketing pszichológia, neuromarketing, vásárlói viselkedéstan témákban még nem született olyan komplex, magyar nyelvű mű, mint ez.
A könyv 2013-ban jelent meg saját kiadásban (könyvesboltokban nem kapható) és ma már több, mint 10 000 példányban kelt el. 270 oldalas, igényesen szedett és kidolgozott, kellemes fogású könyv.
A sokak szerint csak „meggyőzés könyvnek” hívott mű, sokak szerint alapmű a témában. A fizikai példányok már elfogytak, viszont közkívánatra elektronikus formában még elérhető díjmentesen a MarketingPASS mentorcsoportomban.
A könyv széles körben dolgozza fel a marketing pszichológia és a neuromarketing témáját. Hazai, kis- és középvállalati példákon mutatja meg, hogy:
- milyen pszichológiai hatások érhetik a vásárlót online- és offline világban?
- milyen előadás- és tárgyalás alatti befolyásolási, meggyőzési technikák léteznek?
- hogyan működik a testbeszéd, mit kommunikálunk az öltözetünkkel?
- milyen telefonos- és milyen e-mailes kommunikációs trükkök vethetőek be a siker érdekében?
és még számos példával szolgál annak érdekében, hogy profi és etikus(!) meggyőző/befolyásoló szakemberekké váljunk. A könyv egyik fő célja, hogy mindezen technikákat a jelenleg is minket körülvevő eszköztárra építve tanítsa meg. A gyakorlati példákon rádöbbenhetünk, hogy mind ezidáig mennyi pénzt hagytunk az asztalon ezen ismeretek hiányában.
Csatlakozz a mentorcsoportomhoz a következő linken, és azonnal olvashatod is:
Nem megvásárolható. Elektronikus formában,
díjmentesen elérhető a MarketingPASS mentorcsoportomban
Neuromarketing
A „Neuromarketing” című e-könyv témájában a „Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés – az üzleti életben” című folytatása, de attól teljesen elkülönülő alkotás. A könyv célja, hogy sokkal mélyebbre menjenk a neuronok és a hormonok (leginkább a Dopamine, Endorphin, Oxytocin és a Serotonin) világába. Tudományos megközelítéssel magyarázza meg azokat az élethelyzeteket, amelyekkel amúgy minden nap találkozunk. Mikor lépnek működésbe a hormonok a vevő agyában például, és milyen reakciót váltanak ki az egyes neuromarketing-kommunikációs elemek? Egyáltalán hogyan idézhetjük elő, hogy a tudatalatti beinduljon, működésbe lépjen és mindezt hogyan fordítsd a saját hasznodra?
Az e-book 2016-ban jelent meg és kizárólag elektronikus könyvként érhető el. Előnye, hogy a frissítéseket mindig elküldjük az olvasóknak díjmentesen
- Olyan érdekességeket kutat az elektronikus könyv, hogy milyen összefüggésben van a tapintás a kialkudható árral?
- Hogyan lehet igazán hatásos reklámcímeket írni?
- Neuromarketing szempontjából milyen 3 fő vásárlói típus létezik és hogyan kezeld őket?
- Hogyan dönti el az olvasód, hogy mit oszt meg online?
Erre és sok minden másra választ adunk az e-bookban. Olyan tudást adunk ezzel az e-bookkal az olvasó kezébe, amely még nemzetközi szinten is alig ismert. Alkalmazása a magyarországi kis- és középvállalkozások körében többnyire fekete folt.
Csatlakozz a mentorcsoportomhoz a következő linken, és azonnal olvashatod is:
Nem megvásárolható. Elektronikus formában, díjmentesen elérhető a MarketingPASS mentorcsoportomban