Még egy kkv marketing szaklapnak is, mint amilyen a Marketingesek Lapja, az a legnagyobb elismerés, ha azt olvasói elismerően szólnak róla és ajánlják. Alapítása óta, sziklaszilárd meggyőződésünk, hogy a Marketingesek Lapja egy páratlan színfoltja a hazai kkv marketing szakirodalomnak. Ezen az oldalon ezt próbáljuk alátámasztani olvasóink véleményével: Ön is olvasná a kkv marketing szaklapot? Kattintson ide és fizesse elő!
Fülöp Hajnalka, újságíró, Népszabadság
„Mint újságíró, gyakran foglalkozom információs társadalmat érintő témákkal, így az online marketinggel is. A napilapban megjelenő cikkeimben viszont csak egy-egy jelenségre tudok rávilágítani, a részletek az olvasóra vannak bízva. És itt jön a Marketingesek Lapjának erőssége: az marketing részletes megvalósításáról is ír, kiemelten az online szektorban, szinte „kézenfogva” az olvasót, a felnőttek tanításának szabályai szerint. a Google Adwords, a Facebook-használata az üzleti reklámozásban mind olyan dolgok, amit tudni akarnak sokan, de még „sosem mertek megkérdezni”. Sokszor feldolgozott téma a női karrierutak bemutatása,a Marketingesek Lapjában is találunk inspiráló asszonyokat, inspiráló vállalkozókat. A HR marketing izgalmas és új jelenség, egy „forró talajon” formálódó szakterület, ami számos más kérdést felvet minden állításával. Éppen ezért jó a lap: gondolkodtat. Ötleteket ad. Inspirál. Ott a helye mindenkinél, aki gondolkodik.”
Györe Bence, irodavezető, SZIE – Zöld Út Nyelvvizsgaközpont
„Kíváncsian vártam a Marketingesek Lapja első számát. Nem kellett csalódnom, egy igazi, gyakorlatias magazint kaptam, sok-sok alkalmazható ötlettel. Végre egy valódi, színes marketinges havilap! A számos, szakmailag is magas színvonalú cikk közül nekem legjobban a Facebook-os rovat tetszik. Lévén, hogy célközönségünk szinte 100%-a megtalálható ezen a közösségi oldalon, mi is rendszeresen használjuk kommunikációnkban. Rengeteg hasznos tanácsot kaptunk e téren! Ajánlom minden marketingesnek, marketing iránt érdeklődőnek, és izgatottan várom a következő számot!”
Baráth Tamás, AVF Marketing és Kommunikáció Tanszék Főiskolai tanár, a CCO Magazin főszerkesztője
„Úgy gondolom, hogy a marketing nemcsak gondolkodásmód, de egyben kétirányú folyamat is, az egyik iránya a piaci ismeretek megszerzése, míg a másik, a piacbefolyásolása. A KKV Marketingesek Lapja erről a két irányról szól. Mivel a lap ezt a két irányt a gyakorlat szempontjából vizsgálja, ezért tartom hasznosnak a lapot.
Minden marketinggel foglalkozó számára szükség van olyan pozitív példákra, amelyekből saját munkáját fejleszteni tudja. A pozitív példa ereje forrása lehet új ötleteknek, új megoldásoknak. Különösen fontosnak tartom ezt a huszonegyedik századi megoldások, eszközök, módszerek, a web-marketing tekintetében. Azt gondolom, hogy a KKV Marketingesek Lapja, piacismeret megszerző és piacbefolyásoló, gyakorlati megoldásokat ismertető tartalma hasznos lesz a kis és a közepes vállalatok fejlődése szempontjából.
Jó olvasást, hasznos tanácsokat és ennek eredményeként egyre növekvő hatékonyságot, s több profitot kívánok minden olvasónak!”