Hogyan reklámozzunk online vállalkozást offline?olvasási idő 2 perc

Jó – jó, olyan, hogy kizárólag „online vállalkozás” nincsen, mert minimálisan a könyvelés, a cégbírósági papírok, szabadalmak stb. mind-mind papír alapú, de kétféle dologról beszélhetünk: kizárólag online csatornán működő, bolthelyiséggel- irodával nem rendelkező vállalkozás, például felhőszolgáltatás (számlázó program) vagy személyes átvételi ponttal nem rendelkező webáruház; illetve olyan vállalkozás, amelynek van üzlethelyisége, offline tevékenysége, de erős a jelenléte az online marketingkommunikációs csatornán: az interneten.

Jelen posztom mindkettőjüknek szól és célja, hogy összegyűjtsem mindazokat az eszközöket, amelyek offline támogathatják az online marketing tevékenységünket. Amelyek offline elősegíthetik, hogy online népszerűségünk, weboldal látogatottságunk, Facebook oldalunk rajongóinak száma növekedjen.

Offline marketing eszközök , online marketing eszközök

A mai posztban összefoglalóan csak felsorolom őket és a következő napokban pedig a legfontosabbakat kifejtem. Konkrét példát, ötletet, tippet – trükköt adok a kezedbe, kivitelező céget ajánlok és körülbelüli költséget kalkulálok, hogy azonnal feltudd használni egy aktuálisan futó kampányodba vagy bele tudd tervezni a következőbe.

Ha pedig marketing szakértő segítségére van szükség, ajánlom magamat! A Marketing112 gyorssegély az ügyfélszerzésben és már több piacvezető is velünk dolgoztat!

Nézzük először mik az eszközeink: névjegykártya, ajándéktárgy, postai DM levél, rendezvény szervezése, esemény támogatása, autó-, busz- és taxireklám, céges póló- kabát, ál-szponzoráció, ambient- és egyéb gerillamarketing, szórólapozás, áruházi vagy utcai kóstoltatás, nyílt- vagy családi nap, jegyreklám, pizzadoboz- vagy DVD kölcsönző reklám, katalógus- szaknévsor- és telefonkönyv hirdetés, névnap- és születésnap marketing, print- illetve közterületi reklám, rádióreklám, apróhirdetés, mozireklám, egyedi termékcsomagolás, előadás, katalógus, kapcsolatépítő kávézások, telemarketing, értékesítő szöveg hangpostára, arculatfrissítés, munkatársak képzése, beszállítók bevonása a marketingedbe, hűtőmágnes, kirakatdekoráció, lufireklám, faxkampány, számla marketing, stb.

Mint láthatod a sor hosszú, rengeteg olyan marketing eszköz van, amely kis pénzzel, kis cégeknek kihasználható, alkalmazható. Hatékonyságuk, befektetés-megtérülésük attól függ, hogy mennyire pontosan célzunk, mennyire ötletes és mennyire vonja be a célközönséget a reklámba. Izgalmas napok elé nézünk!

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük