Az e-kereskedelem jövője?

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Szeretem a hasznos, értékes cikkeket olvasni és ajánlani. Olvasni azért, mert egy valóban hozzáértő, a témát gyakorlatban megtapasztaló személy nyújt értékes információkat; Alkalmazni, továbbadni pedig azért, mert segítek ügyfeleimnek, ismerőseimnek.

A magyar szakmai sajtóban talán 1-1.5 havonta találok egy ilyen cikket (pedig online/offline olvasom a munkámból kifolyólag is), ami azért szégyenletes, de értékeljük azt, hogy félig teli a pohár 🙂

A következő cikket is jószívvel ajánlom mindenkinek, aki ügyfelekkel foglalkozik online, interneten árul valamit és van neki CRM programja (pl. MiniCRM), vagy tervez egyet vásárolni. A cikkből kiszedtem pár érdekes mondatot, ami szerintem egy magyar kkv-marketingesnek, cégvezetőnek (a kettő persze nem zárja ki, hogy ugyanaz a személy) hasznos, építő jellegű lehet:

vásárlás online

  1. “médiásként…a jövő üzleti lehetősége nem a hirdetőben van, hanem magában a vásárlóban”
  2. “Az a költséghatékony elérés és láthatóság, amit az online felületek nem képesek szállítani.” (Miért használtatok TV-t? kérdésre)
  3. “azok a kollekciók, melyeket tévékampánnyal is megtámogatunk, az online csatornákon később sokkal jobban konvertálnak”
  4. “Az affiliate gyakran hoz be olyan vásárlókat, akiket a vásárlást megelőzően megfogtunk már keresőben vagy hírlevéllel is. Törekszünk a fair, talán nagyvonalú elszámolásra”
  5. “A display és videós megjelenések konverziós költsége természetesen jóval magasabb, mint például a keresőhirdetéseké, ugyanakkor nem elhanyagolható, hogy ezek láthatóságot, így ismertséget adnak hozzá a kampányhoz”
  6. “Ezen platformok elérése jelenleg nagyon kicsi” (G+, Pinterest, Instagram elérésről)
  7. “ezek a vásárlók már egy magasabb érettségi szinten vannak” (Miért jobb a saját csatorna kérdésre)
  8. “a közösségi média szerepe az edukáció”…”itt tudjuk életre kelteni azt a márkaélményt, amire a tévében rendelkezésre álló 20-30 másodperc nem elég” (Mi a szerepe a Facebooknak? kérdésre)
  9. “Ma már szegmentáltan küldjük ki a hírleveleket, kedvezménykuponokat, és hamarosan bevezetjük a születésnapi, névnapi köszöntéseket, kisebb ajándékokat.” – (A CRM megoldásukról)

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Címke:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.