Folytatjuk cikk sorozatunkat a második résszel. Ha szeretnéd tudni, hogy mi is ez a cikksorozat és mi a célunk vele, továbbá, hogy ki a közvetítő partner-blogger és mit üzen a Marketing112 olvasóinak, nézd meg a beszámoló 1. részét.
3..2..1
“Helló mindenkinek! Elnézéseteket kérem, amiért kicsit késve kezdtem meg az Email World második napjának élő blogolását, de a tegnapi nap igencsak hosszúra sikeredett, és a mai reggel sokkal lassabban indult, mint ahogy arra számítottam. Sajnos senki sem hanyagolhatja sokáig a bejövő fiókját, ha egy e-mail marketing cégnek dolgozik… De sebaj, most már itt vagyok, készen állok, és nagyon várom már a Benchmark Értékesítési Igazgatója, Daniel Miller által tartott 2 előadást. Már eddig is sok remek prezentáció volt, de tudom, hogy az övé lesz a legjobb. Ma azonban nem fogom élőben bloggolni a kis adagjait, mert a Twitteres Q&A részleget fogom felügyelni – úgy néz ki, hogy az emberek nem tudják megállni, hogy ne használják az #AskAndy-t! Ráadásul Daniel mindkét előadás elérhető webinar formájában – te is regisztrálhatsz az oldalunkon.”
Bomba e-mail másolatok írása – Perry Belcher – reggel 9:00
- 4 másodperc kell ahhoz, hogy megragadd egy e-mail olvasó figyelmét
- Figyelj oda arról, hogy a közönséged miről beszélget, és szállj be te is (Google trends, Reddit, stb.)!
- Témaszavak, amik segítenek: figyelem, azonnali, rossz hírek, csatlakozás, limitált, új
- És amik nem működnek: fontos, jelentés, próba, ingyenes, utolsó esély, kedvezmény
- Olyan hangnemben írj, amilyet kávézás közben szoktál használni
Bennfentes titkok: hogyan optimalizáljuk az (automata) esemény és e-mail sorozatunkat – Dustin Matthews – reggel 10:00
Mindamellett, hogy Andy el volt ragadtatva Duston Matthews videó köszöntőjétől („mintha ő lenne a Rolling Stones”), megtudhattuk azt is, hogy egy prezentációban nagyon hatásosak tudnak lenni a videók a sima slide-ok mellett.
Tervrajz:
- Intró
- Sztori
- Ajánlat
- Fő tartalom
- Lezárás
Az esettanulmányok hatásosabbak, mint az ajánlások – Roland Fraiser – délelőtt 10:30
Ez az előadás nem volt betervezve, de kiderült, hogy Roland Fraiser meglepően jól utánozza Bill Shatner-t, akivel pedig Fraiser intróját előadó nő együtt dolgozott.
De kiderült az is, hogy milyen lépéseket kell megtenni a siker érdekében:
- Tervezd meg a marketing csatornádat
- Hozd létre a csatornád tartalmát
- És építsd ki azt!
Hogyan nyírd ki az e-mail marketing hírleveledet – John Hayes – délelőtt 11:50
John Hayes azért imádja az E-mail Marketinget, mert:
- Tudatosan célzott
- Vonzó, megnyerő
- Releváns, hiteles
- Költséghatékony
- Gyors és könnyen lehet telepíteni
- Bevétel orientált
- Ez a nyereséges mása mindennek, amit online csinál
- Már jó ideje itt van, és nem is fog sehova se menni a közeljövőben
Vagy legalábbis ez az elmélet, ahogy ő mondja. Becsaptak volna minket? Nem, ha jól csinálod!
A havi hírlevelek problémái:
- Túl sok tartalom
- Aminek a nagy része nem elég minőségi
- Rossz időzítés
5 alternatíva a baj orvoslására:
- Egy őszinte, jól megcélzott ajánlat
- Fogyasztói ajánlólevél
- Eseménymeghívó
- Erős, hiteles vezetésről/stratégiáról szóló minőségi írás
- Egy egyedülálló, időszerű hírcikk
Amit a fogyasztók igazából akarnak az e-mail marketingedtől – Christopher Barnes – délután 12:30
Egy fontos dolog, amit könnyű elfelejteni: valós, húsvér emberek kapják meg az e-mailjeidet!
(U.I: Andy ismét magasztalja a videós prezentációkat, lehet, érdemes lenne velük gyakrabban élni!)
Hogyan változtatja meg a mobil az üzeneteket? – Jim Ducharme – délután 15:00
- Az emberek 72%-a azt mondja, hogy soha nem voltak még másfél méternél távolabb a telefonjuktól
- Tartsd be az ígéreteidet, de változtass kicsit az elvárásokon
- Legyél a digitális vízhűtő!
- Fő vetélytársad: Grumpy Cat… és minden más internetes tartalom
Egy mobil bejövő fiókja mindent megváltoztat – Jay Jhun – délután 15:15
- A küldő/márka neve hétszer hatásosabb, ha az ember mobilon nyitja meg az e-mailjeit
- A kevesebb tartalom több egy mobil esetében
- A „West Coast Offense” e-mailekkel kapcsolatban: rövid támadások
- Mobil-barát állomások a legalapvetőbb kötelező dolgok
2014 küldési trendjei. Mi változik az ISP táján? – Heather Seitz – délután 15:45
- A jövedelem/e-mail 8%-kal nőtt: a 2011-es $0.13-ról 2012-re $0.14-ra
- Az emberek 82%-a „társaságon” keresztül nyitja meg az e-mailjeit
- A döntéshozók 64%-a mobilon olvassa az e-mailjeit
- Az emberek vizsgálódnak… tedd fel minél előbb a menőbb cuccaidat!
A vezető generáció feljavítása tartalom marketinges e-mailekkel – Michael Halper – délután 16:15
Nos, az kiderült, hogy míg Michael Halper az értékesítési hozzáállás pilléreiről beszélt, Andy Jay Jhun-ról tweetelt, aki egyébként négy székkel arrébb ült tőle. Jim Duchame megköszönte Andy-nek a kedves szavakat később, erre Andy megjegyezte: ha ők nem lettek volna, ha nem tudott volna tőlük tanulni, ma sosem létezne az Ask Andy.
Hogyan optimalizáljuk az e-mail kampányainkat az A/B tesztek eredményei alapján? – Massimo Arrigoni – délután 17:00
Az őrült olasz csávó (ő mondta így!) szerint az A/B tesztek olyanok, mint a fogselyem:
- További időt vesz igénybe
- Csak fáj tőle mindened, és még ideges is leszel tőle
- …de a végén megéri
Andy szerint nyilvánvaló, hogy még sosem próbálta ki a Benchmark A/B tesztes kis eszközét. Az előmelegítő az új barátod, találd ki, hogyan működik, majd optimalizáld:
- A tárgy folytatólagossága
- Az üzenet elején helyezd el, ha szükséges, rejtsd bele a CSS-t is
- A szöveges verzió testre szabását semmiképp se felejtsd el!
Nem ez volt az utolsó…
Ennyit közvetítésképpen az idei Email World 2013-ról, legközelebb egy szintén hasznos, nemzetközi konferenciáról fogunk beszámolni külföldi blogger-partnereink segítségével. Remélem élveztétek ezt a két bejegyzést és sok hasznos gondolat hangzott el. Ha van kimondott igényetek, hogy mely konferencia közvetítését építsük bele a jövőbeni 60 tervezettbe, írjátok meg az ügyfélszolgálatnak.