Beszámoló: Email World 2013 (San Diego), 2. részolvasási idő 6 perc

Folytatjuk cikk sorozatunkat a második résszel. Ha szeretnéd tudni, hogy mi is ez a cikksorozat és mi a célunk vele, továbbá, hogy ki a közvetítő partner-blogger és mit üzen a Marketing112 olvasóinak, nézd meg a beszámoló 1. részét.

3..2..1

“Helló mindenkinek! Elnézéseteket kérem, amiért kicsit késve kezdtem meg az Email World második napjának élő blogolását, de a tegnapi nap igencsak hosszúra sikeredett, és a mai reggel sokkal lassabban indult, mint ahogy arra számítottam. Sajnos senki sem hanyagolhatja sokáig a bejövő fiókját, ha egy e-mail marketing cégnek dolgozik… De sebaj, most már itt vagyok, készen állok, és nagyon várom már a Benchmark Értékesítési Igazgatója, Daniel Miller által tartott 2 előadást. Már eddig is sok remek prezentáció volt, de tudom, hogy az övé lesz a legjobb. Ma azonban nem fogom élőben bloggolni a kis adagjait, mert a Twitteres Q&A részleget fogom felügyelni – úgy néz ki, hogy az emberek nem tudják megállni, hogy ne használják az #AskAndy-t! Ráadásul Daniel mindkét előadás elérhető webinar formájában – te is regisztrálhatsz az oldalunkon.”

Bomba e-mail másolatok írása – Perry Belcher – reggel 9:00

  • 4 másodperc kell ahhoz, hogy megragadd egy e-mail olvasó figyelmét
  • Figyelj oda arról, hogy a közönséged miről beszélget, és szállj be te is (Google trends, Reddit, stb.)!
  • Témaszavak, amik segítenek: figyelem, azonnali, rossz hírek, csatlakozás, limitált, új
  • És amik nem működnek: fontos, jelentés, próba, ingyenes, utolsó esély, kedvezmény
  • Olyan hangnemben írj, amilyet kávézás közben szoktál használni

Bennfentes titkok: hogyan optimalizáljuk az (automata) esemény és e-mail sorozatunkat – Dustin Matthews – reggel 10:00

Mindamellett, hogy Andy el volt ragadtatva Duston Matthews videó köszöntőjétől („mintha ő lenne a Rolling Stones”), megtudhattuk azt is, hogy egy prezentációban nagyon hatásosak tudnak lenni a videók a sima slide-ok mellett.

Tervrajz:

  1. Intró
  2. Sztori
  3. Ajánlat
  4. Fő tartalom
  5. Lezárás

Az esettanulmányok hatásosabbak, mint az ajánlások – Roland Fraiser – délelőtt 10:30

Ez az előadás nem volt betervezve, de kiderült, hogy Roland Fraiser meglepően jól utánozza Bill Shatner-t, akivel pedig Fraiser intróját előadó nő együtt dolgozott.

De kiderült az is, hogy milyen lépéseket kell megtenni a siker érdekében:

  1. Tervezd meg a marketing csatornádat
  2. Hozd létre a csatornád tartalmát
  3. És építsd ki azt!

email-world-01

 Hogyan nyírd ki az e-mail marketing hírleveledet – John Hayes – délelőtt 11:50

John Hayes azért imádja az E-mail Marketinget, mert:

  • Tudatosan célzott
  • Vonzó, megnyerő
  • Releváns, hiteles
  • Költséghatékony
  • Gyors és könnyen lehet telepíteni
  • Bevétel orientált
  • Ez a nyereséges mása mindennek, amit online csinál
  • Már jó ideje itt van, és nem is fog sehova se menni a közeljövőben

Vagy legalábbis ez az elmélet, ahogy ő mondja. Becsaptak volna minket? Nem, ha jól csinálod!

A havi hírlevelek problémái:

  • Túl sok tartalom
  • Aminek a nagy része nem elég minőségi
  • Rossz időzítés

5 alternatíva a baj orvoslására:

  1. Egy őszinte, jól megcélzott ajánlat
  2. Fogyasztói ajánlólevél
  3. Eseménymeghívó
  4. Erős, hiteles vezetésről/stratégiáról szóló minőségi írás
  5. Egy egyedülálló, időszerű hírcikk

Amit a fogyasztók igazából akarnak az e-mail marketingedtől – Christopher Barnes – délután 12:30

Egy fontos dolog, amit könnyű elfelejteni: valós, húsvér emberek kapják meg az e-mailjeidet!

(U.I: Andy ismét magasztalja a videós prezentációkat, lehet, érdemes lenne velük gyakrabban élni!)

Hogyan változtatja meg a mobil az üzeneteket? – Jim Ducharme – délután 15:00

  • Az emberek 72%-a azt mondja, hogy soha nem voltak még másfél méternél távolabb a telefonjuktól
  • Tartsd be az ígéreteidet, de változtass kicsit az elvárásokon
  • Legyél a digitális vízhűtő!
  • Fő vetélytársad: Grumpy Cat… és minden más internetes tartalom

Egy mobil bejövő fiókja mindent megváltoztat – Jay Jhun – délután 15:15

  • A küldő/márka neve hétszer hatásosabb, ha az ember mobilon nyitja meg az e-mailjeit
  • A kevesebb tartalom több egy mobil esetében
  • A „West Coast Offense” e-mailekkel kapcsolatban: rövid támadások
  • Mobil-barát állomások a legalapvetőbb kötelező dolgok

2014 küldési trendjei. Mi változik az ISP táján? – Heather Seitz – délután 15:45

  • A jövedelem/e-mail 8%-kal nőtt: a 2011-es $0.13-ról 2012-re $0.14-ra
  • Az emberek 82%-a „társaságon” keresztül nyitja meg az e-mailjeit
  • A döntéshozók 64%-a mobilon olvassa az e-mailjeit
  • Az emberek vizsgálódnak… tedd fel minél előbb a menőbb cuccaidat!

A vezető generáció feljavítása tartalom marketinges e-mailekkel – Michael Halper – délután 16:15

Nos, az kiderült, hogy míg Michael Halper az értékesítési hozzáállás pilléreiről beszélt, Andy Jay Jhun-ról tweetelt, aki egyébként négy székkel arrébb ült tőle. Jim Duchame megköszönte Andy-nek a kedves szavakat később, erre Andy megjegyezte: ha ők nem lettek volna, ha nem tudott volna tőlük tanulni, ma sosem létezne az Ask Andy.

Hogyan optimalizáljuk az e-mail kampányainkat az A/B tesztek eredményei alapján? – Massimo Arrigoni – délután 17:00

Az őrült olasz csávó (ő mondta így!) szerint az A/B tesztek olyanok, mint a fogselyem:

  • További időt vesz igénybe
  • Csak fáj tőle mindened, és még ideges is leszel tőle
  • …de a végén megéri

Andy szerint nyilvánvaló, hogy még sosem próbálta ki a Benchmark A/B tesztes kis eszközét. Az előmelegítő az új barátod, találd ki, hogyan működik, majd optimalizáld:

  • A tárgy folytatólagossága
  • Az üzenet elején helyezd el, ha szükséges, rejtsd bele a CSS-t is
  • A szöveges verzió testre szabását semmiképp se felejtsd el!

Nem ez volt az utolsó…

Ennyit közvetítésképpen az idei Email World 2013-ról, legközelebb egy szintén hasznos, nemzetközi konferenciáról fogunk beszámolni külföldi blogger-partnereink segítségével. Remélem élveztétek ezt a két bejegyzést és sok hasznos gondolat hangzott el. Ha van kimondott igényetek, hogy mely konferencia közvetítését építsük bele a jövőbeni 60 tervezettbe, írjátok meg az ügyfélszolgálatnak.

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük