Előbb nézzük meg a netet, mint megyünk a mosdóba

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Úgy látszik e-kereskedelmi lázban égünk. Tegnap számoltam be az UNAS és az Olcsóbbat.hu e-kereskedelmi felméréséről, ma pedig már újabb kutatás eredményével szolgálhatok, sőt már zsebünkben van a Webshop-Experts-es fiúk “Nagy Webáruház Felmérés 2014” eredménye is, amit Pénteken fogunk kielemezni.

Előtte még jöjjön a Google megbízásából, az IIBR által készített reprezentatív kutatásáról, ami a régiós internethasználati szokásokat mérte fel a 15 évnél idősebb internetezők körében. Az eredmények röviden, címszavakban:

  • az internetpenetráció hazánkban 62%,

A megkérdezettek:

  • 1/3-a tévézés közben is használ internetet,
  • 2/3-a okostelefont vagy mobileszközt használ netezésre (lásd nagykép),
  • 3/4 -ük néz Youtube videókat, minden tizedik pedig készít, és tölt is fel filmeket a videómegosztóra,
  • 52%-a zenét is hallgat az interneten,
  • 1/3-uk videótelefonál,
forrás:

kép forrása: netkutatások

  • minden harmadik tett már virtuális sétát az interneten (Pl. Google Maps),
  • hétköznapi problémákra keresnek leggyakrabban: 58%-uk például receptet is keres, 38%-uk fordít a neten,
  • 14% bevásárlás közben is internetezik,
  • Magyarországon ébredés után az első dolog az internetezés.

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Címke:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.