Érd el azt, hogy felhívjanak!

Sokan rejtegetik a telefonszámukat, sokan csak e-mailben teszik magukat, cégüket elérhetővé – aki pedig publikálja a telefonos elérhetőségét, legtöbbször panaszkodik, hogy sokat cseng a telefonja. Pedig ha tudná azt, amit most leírok…

Marketing kutatások ugyanis kimutatták (a vizsgálat során koncertjegy volt a termék), hogy azok, akik előzetesen érdeklődtek telefonon a koncert és annak részletei iránt, nagyobb valószínűséggel vettek később jegyet, mint azok, akik ezt nem tették.

Megfigyelték azt is, hogy már egy telefonos érdeklődés is egyfajta kezdeti elkötelezettséget jelent. Persze fontos mit “kap” a telefon másik végén, mennyire kedvesek és segítőkészek vele, milyen információkat tud meg, de kimutatható tény, hogy ha egy érdeklődő felhív Téged, minimálisan elköteleződik céged mellett – jobban, mint a konkurens irányába.

Egyik ügyfelem (termék: padló, parketta, beltéri ajtó) szintén széles mosollyal fogadott legutóbb. Azután, hogy kihelyeztük a közvetlen elérhetőségét (a fényképét is mellé tettük – ez is fontos!), megszaporodtak a telefonhívások – az emailben történő érdeklődés rovására és vele arányosan a rendelések száma is nőtt! Ez nem véletlen…

Érdemes tehát megfontolni ezek után, hogy mit akarunk? E-mailben érdeklődő ügyfeleket és nyugalmat vagy picibb terheltebb telefonvonalat és már az elején minimálisan elköteleződött érdeklődőket, akik azután jó eséllyel vásárlóvá is válhatnak?

Én az utóbbit választanám…


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Milyen lesz az e-mail marketing 2013-ban?

A Marketing112 blogja - annak ellenére, hogy napi frissítésű - mentes minden fajta külső reklámtól vagy sajtóközleménytől, de mivel érintett...

Close