Facebook szabályozás: mi fér el az oldalon, és miket törölhetnek?

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

A Facebook frissítette a közösségi alapelveit, melynek következtében némileg megváltoztak a felhasználói szabályok is. Hogy ne érjen meglepetés Titeket itt vannak a legfontosabb változások, melyek megszegése következtében a közösségi oldal törölheti a nem megfelelő jellegű képeket, linkeket vagy megosztásokat az üzenőfalakról. Súlyosabb esetben előfordulhat azonban az is, hogy nem csak magát a postot, hanem a felhasználót is törölhetik.

 facebook

Ezért érdemes jobban átnézni, hogy milyen tartalmakat is tekint szabályba ütközőnek a Facebook:

1. A mindenféle személyes zaklatások, fenyegetések, vagy bűnözői tevékenység mellett már a “veszélyes szervezetek” témakörbe tartozó bármilyen tárgykör letiltása

2. Szabályba ütközik, ha másokat degradáló módon ábrázoló anyagok közzététele, illetve az olyan felvételek, amelyben mások fizikai zaklatását mutatják be.

3. Tilos a gyűlöletbeszéd is. Ez alól csak az kivétel, ha valaki magára jelenségre szeretné felhívni a figyelmet, ezért idézi olyan formában.

4. A bűncselekmények dicsőítése, magasztalása szintén nem megengedett.

5. Megengedett az érvelés olyan -jelenleg bűncselekménynek minősülő- dologról, melynek legalizálása ellen tesz.

6. Tiltott az olyan képek közzététele, melyek teljesen látszó feneket ábrázolnak, valamint azok, amelyeken a mellbimbót is tartalmazó női mellek láthatóak, még akkor is, ha nem fényképről, hanem ha digitálisan rajzolt képekről van szó (kivéve, ha oktatási célú).

7. Törölhetik azokat a postokat, melyek szexuális cselekményeket részletesen bemutatnak, még akkor is, ha a bemutatás szöveges formában történik.

Facebook-marketing mesterkurzus minden hónapban: www.akademia112.hu

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Tagged with:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.