Bemutatkozik a marketing[PASS] megbízhatósági tanúsítványaolvasási idő 5 perc

Kivel dolgozzunk együtt? Kit válasszunk partnerünkként? Mennyire kockázatos egy ismeretlen céggel szerződni? Mennyire komoly és megbízható az a marketing cég, akinek a hirdetése megfogott minket az interneten? Ilyen és sok más hasonló kérdés vitt rá arra, hogy üzleti- és marketing klubunk egy saját módszertant fejlesszen ki és egy saját megbízhatósági tanúsítvány rendszerét biztosítsunk klubtagjainknak.

Miért lesz jobb nekünk egy megbízhatósági tanúsítvánnyal?

Az interneten rendszeresen (bocsánat: minden percben) valaki el akar adni nekünk valamit. A legtöbb piac telített, így már tényleg azon múlik a vásárlás, hogy melyik ajánlat és ajánlattevő tud nagyobb szimpátiát és bizalmat kiépíteni egységnyi idő alatt?

Az úgynevezett bizalmi faktorok használata nem ismeretlen a marketingtervezéssel foglalkozó tanácsadók és a tudatos marketingező cégvezetők számára. Egy cégvezetői fényképes bemutatkozás, a referenciák átláthatósága, egy szakterületi szövetségben való tagság vagy éppen egy ISO minősítésről szóló “plecsni” mind-mind növeli a bizalmat.

A megbízhatósági tanúsítványunk is pont ezt a célt szolgálja: növeli a cég megbízhatóságát.

Miért hihetünk ennek a tanúsítványnak?

A megbízhatósági tanúsítványunk két fő lábra épül: a sziklaszilárd és tényként kezelhető pénzügyi adatokra + az interneten fellelhető nyilvános reputációs adatokra.

Vagyis két dologból dolgozunk:

  • mit teljesített a cégünk, amit bevallottunk a legmagasabb pénzügyi és ellenőrző szervek felé (illetve volt-e elmarasztalásuk felénk?)
  • mit mondanak rólunk az interneten?

A tanúsítvány tudatosan és szándékosan nem foglalkozik olyan referenciákkal, amit a tanúsítvány igénylésekor nyújthatnánk be, mert a mai világban pozitív referenciákat gyorsan össze lehet gyűjteni a barátoktól.

A módszertan céginformációs rendszerek legjobb gyakorlatán és saját marketing- piackutatási tapasztalaton alapszik. A kifejlesztésében szakmai támogatást nyújtott az Első Magyar Könyvelő és Pályázatíró Kft., aki szintén a marketing[PASS] klub tagja.

Nyilvános a megbízhatósági tanúsítvány módszertana?

Természetesen! Ez az átláthatóság is hitelességet ad magának a rendszernek. Nézzük mi alapján állítjuk egy cégről, hogy az Megbízható, ezen belül is A vagy A+ osztályú?

  • Lezárt üzleti évek száma
  • 1 főre vetített tiszta termelési eredmény
  • NAV köztartozásmentes adói adatbázis
  • Rendezett munkaügyi kapcsolatok adatbázisa
  • Cégtulajdonosi és ügyvezetői kör eltiltása
  • Aktív kapcsolat kockázatos vagy NAV végrehajtás alatt álló vállalkozással
  • Eladósodottság foka
  • Árbevétel arányos eredmény
  • Likviditás mutató
  • Található-e a cégről negatív információ az interneten?

Attól függően, hogy egyes vizsgálati pontok nem teljesülnek, teljesülnek vagy magas értékkel teljesülnek úgy zárunk ki egy igénylőt a tanúsítvány elnyerésétől, de ugyanígy kaphatja meg az A és A+ minősítést.

Kik és hol igényelhetik a megbízhatósági tanúsítványt?

A jelenlegi teszt-fázisban a megbízhatósági tanúsítványt csak a marketing[PASS] klub tagjai igényelhetik, azon belül is a gazdasági társaságok és a nem KATA-s egyéni vállalkozók. KATA-s vállalkozókat az egyszerűségük miatt nem tudunk értékelni.

A tanúsítvány igénylése klubtagoknak ingyenes. A marketing[PASS] klub tagjai a Magyar Marketing Fesztivál, mega-rendezvényünk látogatóinak és partnereinek a közössége.

Miért jó, ha megfelelek ennek a tanúsítványnak?

Önmagában egy büszkeség, ha ennek a szigorú feltételrendszernek megfelel egy cég. Ezt érdemes megjelenítenünk a weboldalunkon (ehhez egy beilleszthető kódot adunk) és nyomtatott kommunikációs anyagainkon. Egy számlán, szerződésen, ajánlaton sokkal magasabb bizalmi faktort tudunk kiépíteni az ügyfelek körében és ez segíti a piaci szereplésünket.

a marketing[PASS] megbízhatósági tanúsítványának weboldalra helyezhető emblémája (12 színben elérhető)

Hogyan ellenőrizhető, ha valakinek van megbízhatósági tanúsítványa?

Minden tanúsított kap egy meghamisíthatatlan online certifikációt, amely így néz ki. A weboldalra helyezett embléma minden esetben ide mutat, így ellenőrizhető, hogy a vállalkozás valóban megbízható pénzügyi és reputációs információk alapján!

Nem klubtagok mikor igényelhetik ez a minősítést?

A rendszer tesztelése folyik, ami ha sikeres lesz, később elérhetővé válik nem klubtagok számára is.

Mond el a világnak, mit gondolsz a cikk témájáról:

Related Posts

Ezt olvastad már?
Marketingtrendek 2021 : A közösségek pro tagjai

Folytatjuk a múltkori blogbejegyzésben elkezdett 2021-es marketingtrendek bemutatását. Ma a közösségekről és a mai korban divatos Facebook csoportokról - mint...

Close