Macskák és gyerekek a Facebook-on, üzlet és szakma a LinkedIn-en?

Mindent a LinkedIn-ről!

Gondoltad volna, hogy május 5-én már a 10. születésnapját ünnepelte a LinkedIn?

És azt tudtad, hogy világszerte már 200 millió felhasználója van a legnagyobb üzleti közösségnek?

A LinkedIn egyre népszerűbb, másodpercenként két új tag csatlakozik az oldalhoz!

Te csatlakoztál már?

Macskák a Facebook-on, szakmai jellemzések a LinkedIn-en

Míg a Facebook-os üzenőfalad hemzseg a megosztásra váró édi-bédi mosolygó gyerekektől, szerelmes pároktól és kiscicáktól, addig a LinkedIn-en, avagy becenevén az “üzleti élet Facebookján” a szakmai hozzáértésed és tapasztalatod kerül reflektorfénybe.

Magyarországon az elmúlt egy évben kb. megduplázódott a felhasználók száma, immár 300 ezer magyar használja az oldalt.  A LinkedIn népszerűségét jelentősen erősítette egy viszonylag új funkció, az endorse. Ennek az a lényege, hogy egymás szakértelmét, szakmai jártasságát igazolhatják a tagok, ezzel is erősítve a külvilág felé a szakmai hozzáértést. Mivel mindenkit érdekel, milyen minősítéseket kap és illendő viszonozni is a jelölést, így rohamosan megnőtt az aktívan LinkedIn-t használók száma. Naponta több, mint 10 millió jóváhagyást adnak egymásnak a tagok!

Személyes tapasztalatom is ezt igazolja, amióta bevezették az új funkciót megduplázódott az ismerőseim száma és jóval gyakrabban használom az üzleti oldalt!

Mire jó a LinkedIn?

  • Szakmai kapcsolatépítés: mélyítheted a szakmai kapcsolataidat és újakat is szerezhetsz, hiszen nincs még egy olyan hely a weben, ahol ennyire gördülékenyen folyhatna a szakmai ajánlás. 
  • Szakmai fejlődés: számos olyan csoporthoz csatlakozhatsz, ahol hozzád hasonló érdeklődésű körű tagokkal vitathatsz meg szakmai kérdéseket. Növeled az ismerettségi körödet és szakmailag is fejlődsz
  • Állásportál: egyre több fejvadász és HR-es szakember használja a LinkedIn-t az új munkatársak kiválasztására.

 Trendi LinkedIn tagnak lenni

Sőt, nem csak trend, hanem az üzleti élet szereplőinek kötelező! Ha szeretnéd növelni az ismertségedet szakmai berkekben, itt az ideje regisztrálnod, vagy frissítened a LinkedIn oldalad. Itt nem számít magamutogatásnak vagy dicsekvésnek, ha elértél valami kiemelkedőt, épp ellenkezőleg, akik az adatlapodra kattintanak, nem a macskádra vagy a nyaralásodra kíváncsiak, hanem a szakmai eredményeidre.

A felhasználók 35%-a naponta használja az oldalt, 39% pedig prémium szolgáltatást is igénybe vesz. És most figyelj: a LinkedIn-es üzleti oldalak száma elérte a 2,7 milliót!

(statisztika: http://andrewmacarthy.com/)

linkedIn logo

 

Ha érdekel az online marketing fejlődj, tanulj és használd!

Ehhez itt kapsz még több segítséget:

akademia112_500

 


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Unják a tinik a Facebook-ot?

A socialmediatoday.com tanulmánya sokakat elgondolkodtatott az elmúlt napokban. A felmérés szerint ugyanis kezd átalakulni a közösségi oldal összetétele, egyre kevesebb a...

Close