Megint a hűségprogramokról és a pontgyűjtő akciókról

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

A legutóbbi cikkem második részeként most folytassuk a hűségprogramokkal és a pontgyűjtő akciók további részleteinek megismerését:

Ezen programok és akciók buktatója: hogy sok esetben, csak egyszerű bevételnövekedést várnak el a tőlük , és nem tartozik a promócióhoz valódi, hozzáadott érték és egyediség. Az igazán sikeres hűségprogramokat és pontgyűjtő akciókat a lojális márkahívőktől fogjuk megtudni. Ők a legfőbb befolyásolói a márkának és vásárlói profilt tekintve ők minták.

Kutatások bebizonyítják, hogy általában sikeresebbek azok a vállalatok, amelyek meghatározzák vevői életciklusaikat, és utána ehhez igazítják hűségépítő és vevőmegtartó tevékenységüket. Ami valóban lényeges és valódi értéket képviselnek a márkáknál (nem a megjelenése, viszonteladói hálózata): benyomások, emlékképek, asszociációk, tudattalan érzelmi hatások – hiszen ezeket kiépíteni a valódi munka!

A márkák közt a róluk kialakult kép tesz különbséget. Nem a gyár, a forma, a fejlesztés – mert még azt is lemásolják 2 hónap alatt. Tény: A pontgyűjtő akció árthat, pl. amikor az ismert sportmárka és az élelmiszerlánc multi összeállt és 9 féle táskát árult, szakmai szempontból úgy gondolom nem emelte az értékét. A márkát és a vevőket több szinten leértékelték. Mert már mindenkinek olyan volt. Ezzel csak az áruház nyert, akinek pedig csali terméke volt.


Örülök, hogy látlak!

30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Cikk kereső

Read previous post:
A hűségprogramokról és a pontgyűjtő akciókról

A mai nap a Hír TV, Bruttó című gazdasági magazinjának adtam interjút. A riport a hűségprogramokról és a pontgyűjtő akciókról...

Close