Mi az a 3+1 dolog, ami miatt megfognak valósulni az idei terveid?olvasási idő 2 perc

Pontosan tudom, hogy mit éreztél, amikor tegnap reggel felébredtél… Igen, tudom. Alig vártad, hogy elkezdődjön az év, és míg a város ébredezik (a család alszik) azon gondolkoztál, hogy ez az év a Tied lesz. Valami olyan érzésed volt, mint amikor egy szakmai konferenciáról, jól sikerült üzleti találkozóról sétálsz / vezetsz hazafelé. Amikor úgy érzed, nincs előtted akadály…

Tudom. Azt is tudom, hogy sok mindent megfogadtál az idei évre. Például, hogy idén robbantod a kasszát, több ügyfeled lesz, többen fognak hallani rólad, vagy hogy éppen egy dédelgetett álom-bizniszed ideje jött el, és azt fogod mindenképpen tető alá hozni… Ez is megtörténhet, de az is megtörténhet, hogy úgy fog végződni az éved, hogy bár eredményes volt – nem történt semmi kiemelkedő. Ez csak is rajtad múlik és még egy dolgon: a tervezésen és annak precíz megvalósításán!

A statisztikák szerint az emberek fogadalmainak 80%-a nem valósul meg, akik pedig mégis megvalósítják saját céljaikat 3 közös jellemző igaz rájuk:

  • pozitívan gondolkoznak – Kezd ezzel a 30 részes, ingyenes leckével
  • nem félnek, nem sajnálják magukat megajándékozni – Egy-egy bevételből vegyél magadnak egy értékes tárgyat, menj el egy drága étterembe, vidd el a párodat egy wellness hétvégére.
  • kizárják az életükből azokat a negatív környezetnek számító személyeket, akik akadályozzák céljaik elérésében

Ezen kívül még 1 fontos dolog van: A TERV. Ha pedig a vállalkozásodról van szó, akkor a: MARKETING TERV. Hogy mi is a marketing terv, itt olvashatsz róla, ha érzel elég motívációt, akkor ingyenes marketing terv sablonunk segítségével egyedül is neki állhatsz, viszont ha nem tudod, hogy a sablont milyen szakmai tartalommal töltsd meg, itt van Neked egy egyedülálló termék:

Marketing tervezés - A marketing terv auditja

2013. 01. 08-án megjelenik a Marketing Audit 2013 – A sikeres marketingtervezés csekklistája című audit programunk, amely több, mint 300(!!!) ellenőrző kérdéssel segít felülvizsgálni, kialakítani a céged marketingtervét. Rávilágít hol vagy gyenge, hol lehet erősíteni és mire nem gondoltál…

Kövess bármilyen gurut, dolgozz akármilyen ügynökséggel, tanácsadóval; a Marketing Audit 2013 mindigegy objektív, önellenőrzési csekklista lesz a kezedben, ami kíméletlenül rávilágít arra, ami miatt még nem jó a marketinged. Részletek hamarosan…

Mond el a világnak, mit gondolsz a cikk témájáról:

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ezt olvastad már?
Évértékelő, újrapozicionálás és egy új termék bejelentése

Szilveszter van, az év utolsó napja. Bár ugyanolyan nap ez is, mint a többi, de mi emberek mégis különösképpen viszonyulunk...

Close