Szerintem az év legjobb, magyar Facebook-kampánya eddigolvasási idő 1 perc

A SPAR oldaláról van szó, ahol kitalálták (nyilván az ügynökség), hogy kiugrasszák a nyulat a zsákból és nem csak a látogatók nyeremény iránti vágyát lovagolják meg, hanem a játékosok ügyességét is.

A promó lényege, hogy 5 üzenetet kell beírni a promóció képéhez úgy, hogy valaki ne írjon közben. Mivel a SPAR oldala nagy, 400.000 feletti lájkszámú, így egy időben elég jó eléréssel bír (jelenleg 24 ezren beszélnek róla), egyszerre többen kezdenek el játszani. Mivel egymás kommentjeit előzik meg, de soha sem tudja egyik játékos sem az 5 szükséges karaktert egymás után írni, egy olyan kommentspirálba keverednek, ami ahhoz vezetett, hogy több, mint 30 000 komment érkezett a promóció képéhez. A Facebook beépített statisztikája szerint az előző héthez képest 54%-al nőtt a lájkolók száma. Mondhatni nem lájkra ment a játék, de indirekt abból is jutott bőven az oldalnak.

Kreatív, egyedi és aktivitásnövelő. Ilyen egy jó Facebook-promóció.

Ha kíváncsi vagy további kreatív Facebook promóciókra, akkor gyere el a következő Facebook-marketing mesterkurzusunkra, ahonnan nagyon ütős, már aznap megvalósítható marketingtudást vihetsz haza!

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük