Frissítették a Google Our Mobile Planet adatait, így 2013. májusi dátummal ellátva ingyenesen le lehet tölteni a Magyarországra vonatkozó információkat. Ha ügyfeleid között okostelefon felhasználók is vannak vagy esetleg éppen ők a célközönséged, akkor ez a kutatás Neked aranyat fog érni. Sokat fogjuk még viszont látni konferenciákon, tréningeken.
A kutatás reprezentatív, módszeréről a prezentáció 37 oldalán lehet olvasni. A Google Our Mobile Planet-ben a legszebb az, hogy mi magunk is állíthatunk össze grafikonokat.

Okostelefon penetráció Magyarországon és sok minden más:
Pár érdekes adat, amit kiragadtam a prezentációból:
- az okostelefon penetráció Magyarországon (2013. Q1) : 34%
- 62%-uk nem megy el otthonról nélküle
- 29%-uk inkább a TV készülékétől válna meg, mint sem az okostelefontól
- 47%-uk mindennap végez keresést (leginkább: utazás, étterem, állásajánlatok)
- 60% feletti arányban leveleznek vagy közösségi hálón lógnak a felhasználók
- a helyi keresést (44%-uk heti 1x) végzők közül 60% ellátogatott az üzletbe
és még sok érdekes adat, összefüggés okostelefon használati szokásunkról és az okostelefon által megváltozott fogyasztási- vásárlási szokásunkról.