Felértékeltem az időt. Nem csak magát az időt, hanem azt, ha valaki az idejét nekem adja. Az idő az, amiből nem lehet többet venni, csak jól beosztani, esetleg megváltani. A cégek vezetői és marketingesei a célközönség idejét szeretnék megkapni, a célközönség pedig a sajátját, családjáét. Ekkor kellene egy olyan marketing, ami e között szinergiát teremt. Ami elviszi a cég üzenetét a kiválasztott személyhez, de ne rabolja az idejét. Igaz? De van ilyen?
Én például ezzel a blogbejegyzéssel is pályázom az idődre, Te is pályázol az ügyfeledére, de ugyanígy a gyermeked figyelmére. Mindenki pályázik valakinek az idejére. Egy reklámspot megelégszik pár másodperccel is, egy weboldal már legalább 9 másodpercet akar, egy műsor már több tucat percet szeretne magának. Ki mennyi időt akar elvenni tőlünk és ezért mit ad? – így mérlegelek…de az ügyfeled is!
Te, aki a kisebb-nagyobb céged felvirágoztatásán dolgozol, pontosan tudnod kell, hogy még ha érdekli is az ügyfelelet a terméked, szolgáltatásod, egy valamit az utolsó pillanatban is sajnálni is fog: a Rád szánt idejét. Becsüljük tehát meg!

Te elgondolkoztál már azon, hogy mennyi időt tudsz „elkérni” a potenciális vásárlódtól? El tudod érni, hogy megnézzen egy videót tőled? Elolvassa egy írásodat vagy egy száraz/izgalmas termékleírásodat? Odaad 1 órát is az idejéből, hogy tárgyaljon veled? Ha igen, szerinted miért? Ha nem, szerinted miért nem?
A legjobb marketinges, a legjobb értékesítő, a legjobb cégvezető az, aki képes arra, hogy figyelmet kapjon, időt „nyerjen” termékével, különlegességével, egyediségével. Te mennyire vagy jó ebben? Az idő pénz, az elfecsérelt idő nem visszaszerezhető. Ez járjon a fejedben, ha e-mailt írsz, ha szöveget, ha egy kampányt készítesz vagy egy tárgyalásra készülsz. Az idő alázattal való kezelése az, ami igazán profivá tesz téged.
Ja…és köszönöm az idődet 🙂
