MarketingMikulásolvasási idő 2 perc


A Mikulás egy menő apropó, ha reklámozni szeretnénk a termékünket, vagy kommunikálni szeretnénk a célcsoportunkkal és ürügyet keresünk erre.

Azon túl, hogy arányaiban a legtöbb csokit decemberben adják el, számos más iparág is profitál az ünnepi időszakból (és most nem a gyerekjátékokra gondoltam:-)) Több sikeres vírusmarketing kampány épült már a jó öreg Télapóra, a Facebook-ot elárasztják a Mikulásos képeslapok, szexi Mikulás képek és humoros (vagy annak vélt) Mikulásos történetek és viccek.

Használd ki te is a mai apropót, írj gyorsan a vevőidnek, vagy az olvasóidnak! Árulj a boltodban Télapó sapkában, vagy adj egy ajándék csokimikulást azoknak a kedvenc vevőidnek, akik ma veszik igénybe a szolgáltatásaidat.

A Mikulásra  komoly üzletág épült, Lappföldi utakat kínálnak az irodák azoknak, akik az igazi finn Mikulással szeretnének találkozni. Házhoz menő Télapók várják a gondos szülők jelentkezését és viszik ki személyesen a gyerekeknek az ajándékot. Mikulásos jelmezek és babaruhák tömkelege kerül a boltokba, hogy a nagy napon, december 6-án, Mikulásnak öltözhessenek a kicsik és nagyok.

A “Mikulás-őrület” töretlen! (Már a műkörmökre is lehet pici Mikulásokat ragasztani, bevallom, nálam ez viszi a pálmát őrültségben, jót nevettem rajta.)

Használd ki a mai napot, és írd meg nekünk, te mivel készülsz a vevőidnek Mikulásra!

Ha Te is kedveled a kampányapropókat, keresd a Marketingesek Lapja két nap múlva, december 8-án megjelenő számát, mert sok érdekes kampányapropót találhatsz benne!

Mond el a világnak, mit gondolsz a cikk témájáról:

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ezt olvastad már?
Az üzleti kapcsolatépítés aranyszabályai

Az előző héten, szerdán arról írtunk, hogy hol tudsz új üzleti partnerekkel megismerkedni, ma pedig abban szeretnénk segíteni, hogy hogyan...

Close