Tegnap már beszéltünk a sajtó megvezetéséről a Porsche legújabb vírusvideója kapcsán (amiben ugyebár egy nagyon kreatív dm-kampány volt dokumentálva, hol ott mindvégig maga a videó volt a reklám), ma pedig egy igazi magyar példát hoztam. Igaz ehhez ismert embernek kell lenni, de ha már a sajtó befolyásolása, tudjuk – ismerjük ezt is.
Röviden arról van szó, hogy egyes sztárokat annyira követ a sajtó, hogy bármit csinálnak, posztolnak, azt átveszik. A sztárok meg persze ezt kihasználják, kvázi orruknál vezetik a sajtót.
Senki se higgye, hogy Rubint Réka nem kőkemény üzleti és promóciós célokkal készít magáról videókat vagy fényképeket. A Velvet persze lihegve, nyálát csorgatva várja, hogy valami bulvárosabb is legyen közte és lehozhassa azt valami „mindegymicsaklegyenközeaszexhez” típusú címsorral. Közben persze nem veszi észre, hogy egy-egy „szenzációs” sztori nem más, mint Réka legújabb DVD-jének a reklámja. Persze a Velvet is függ ezektől a cikkektől, mert látogatót hoznak, de így pedig PR cikk bevételtől esik el, ami alaphangon is pár százezer Ft.
Én azt mondom, aki teheti, használja is ki, hogy foglalkozik vele az online/offline bulvár vagy akármilyen típusú sajtó. Foglalkoznak vele, terjed a neve és közvetlenül, de a sajtó ingyen promótálja a termékeit.
Réka egy nagyon ügyes marketinges és ahogy írta nekem, jól is működik a Facebook oldala. S gondolhatod, hogy a „működik” alatt nem azt értette, hogy ennyi vagy annyi a „Talk about” :))