Hogyan legyen az üzenetem egyszerre pozitív, vonzó és lenyűgöző is úgy, hogy közben megkülönböztessen a versenytársaimtól? (Olvasónapló 2. rész)olvasási idő 2 perc

Dan S. Kennedy könyvének feldolgozásának 2. részében az üzenetekről lesz szó! Nem is feltétlen az üzenetek szövegéről, hanem sokkal inkább az értékéről.

A mai világban már mindenki ugyanazt mondja, ugyanazt az üzenetet közvetíti. A legtöbb üzenettel a legnagyobb probléma, hogy széles körben terjednek ugyan, de valahogy nem szólnak igazán senkihez, nem fókuszálnak.

Hogyan kommunikáljunk másképp, mint a konkurenciánk?
Hogyan kommunikáljunk másképp, mint a konkurenciánk?

Hogy mi a megoldás erre a problémára?

Dan S. Kennedy szerint: A marketing egyik titkos fegyvere: A kiváló Egyedi Értékesítési Ajánlat (USP)

Az Egyedi Értékesítési Ajánlat egyszerre pozicionálás és megkülönböztetés a konkurenciával szemben. Arra szolgál, hogy az üzeneteidben nyomatékosított információk alapján már távolról látszódjon, hogy a kínált termékednek vagy szolgáltatásodnak mi a fő előnye. Ez épülhet az árra, a helyre, az illatra, a nyitvatartási időre, és így tovább.

Az Egyedi Értékesítési Ajánlatnál is – mint minden más marketingüzenet – figyelembe kell venned azt, hogy kinek is szól az ajánlatod, hogy az üzeneted megfelelően illeszkedjen a közönségedhez.

Hogyan kell Egyedi Értékesítési Ajánlatot kidolgozni a cégednek?

Mielőtt nekiállsz vedd alaposan szemügyre más cégek értékesítési ajánlatát, mert sokat tanulhatsz az ő példájukból.
Ezek után tedd fel a következő kérdéseket – a saját termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban, illetve minden más termékkel és szolgáltatással kapcsolatban is, amikkel a hétköznapi teendőid során kapcsolatba kerülsz:

1. Rendelkezik ez a cég Egyedi Értékesítési Ajánlattal?
2. Ki tudnék neki találni egyet?
3. Ha van már neki, akkor tudnék javítani rajta?
4. Találok benne olyan ötleteket, amiket átvehetek a saját céljaim elérése érdekében?

Azonban ha úgy érzed, hogy Te magad nem szeretnél messze menő tervezésbe kezdeni egyedül, töltsd le az ingyenesen elérhető Marketingterv sablont! 

Mond el a világnak, mit gondolsz a cikk témájáról:

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ezt olvastad már?
Hogyan növeljük a bevételt, ha nem napi fogyasztású terméket árulunk?

Számtalanszor találkozom azzal a kérdéssel, hogy mit lehet tenni akkor, ha nem napi fogyasztású termékkel foglalkozik a  vállalkozás, de szeretnének...

Close