Google Adwords
A Google AdWords kampányok sikerének egyik titka a megfelelő stratégia megválasztása. Az előre meghatározott célok alapján lehet eldönteni, hogy milyen típusú kampányokat indítsunk. A keresési hálózaton főként meglévő igényeket elégtünk ki, míg a tartalmi megjelenések által sokszor a cél az igénykeltés a termékünk, szolgáltatásaink iránt.
Remarketing
A remarketing segítségével pedig a weboldalunkon már járt látogatókat érhetjük el újra és vezethetjük vissza a honlapunkra.
Csak a célcsoport kellő ismeretével és a célok alapján tudunk megfelelő stratégiát felállítani és ezek alapján kezdhetjük el a kampányok felépítését. A stratégia részeként tudnunk kell, milyen helyi, nyelvi célzásokat alkalmazunk és melyik ajánlattételi beállítás járulhat hatékonyan hozzá az eredményekhez.
A Google AdWords rendszere egy online játszótér, melyen sok apró beállítás és finomhangolás segít hozzá a megfelelő működéshez, a legjobb kattintások eléréséhez a lehetséges legalacsonyabb kattintási árakon.
Beállítások
A kulcsszó egyezési beállítások helyes ismerete és alkalmazása az AdWords egyik legfontosabb területe, de a megfelelő hirdetések írása, az apró trükkök ismerete (dinamikus kulcsszó beillesztés vagy a leírás első sorának főcímbe illesztése) a mobilra optimalizálás, a hirdetésbővítmények alkalmazása, vagy a hirdetésütemezés is mind-mind olyan alapvető tényező, melyek helyes használata nélkül nem érhetünk el valódi sikereket.
A Google AdWords mesterképzésen a fiók létrehozásának az alapjaitól egészen a remarketing részletes beállításáig megtanulhatsz minden olyan taktikát, mellyel egyedül is hatékony kampányokat tudsz létrehozni.
Ha volt olyan beállítási lehetőség a cikkben, ami számodra ismeretlen volt, akkor jelentkezz a Google Adwords mesterkurzus -ra, melyet 2015. 06. 27.-én tartunk.
Cikk szerzője: Szaladják Linda, az Akadémia112 oktatója